چه کسانی به یک وی پی ان ایرانی نیاز دارند؟ | فارسی وی پی ان

چه کسانی به یک وی پی ان ایرانی نیاز دارند؟

استفاده از VPN ایرانی شاید برای کسانی که در ایران زندگی می‌کنند، هیچ کاربرد خاصی نداشته باشد. از طرفی، برای افرادی که خارج از کشور هستند، بسته به میزان ارتباطات آن‌ها با داخل، این موضوع می‌تواند متفاوت باشد.

همچنین وی‌پی‌ان ایرانی برای کاربرانی که خارجی هستند قاعدتا هیچ فایده‌ای ندارد مگر آنکه دوست داشته باشند تا شرایط کاربران ایرانی از منظر اتصال به اینترنت جهانی را از نزدیک تجربه کنند!

پس چه کسانی به دنبال یک VPN Iran هستند؟

اول از همه کسانی که به‌طور منظم نیاز به نقل و انتقالات مالی از طریق بانک‌ها و یا اپلیکیشن‌‌های بانکی داخل کشور دارند. درصد بسیار زیادی از بانک‌های ایران، تنها از طریق یک آی‌پی داخلی قابل دسترس هستند، برای همین تنها راه چاره، استفاده از یک وی‌پی‌ان امن و مطمئن داخلی است.

دوم، کسانی‌که احتیاج به اتصال به سایت‌های دولتی و حتی نیمه خصوصی دارند. بسیاری از همین سایت‌ها نیز فقط از طریق آی‌پی ایران قابل دسترس است! جالب است بدانید حتی درگاه اپراتورهای بزرگ کشور چون ایرانسل و همراه اول نیز بر روی اکثر آی‌پی‌های خارج بسته است و برای استفاده از اپلیکیشن این اپراتورها هم بایستی از آی‌پی ایران استفاده کنید!

سوم، کسانی که به دنبال استفاده از سرویس‌های داخل ایران هستند که فقط برای کاربران داخلی قابل استفاده است. به عنوان مثال، پلتفرم‌هایی چون فیلیمو، سرویس‌های بسیار بهتر و ارزان‌تری را به کاربران داخل ایران ارایه می‌دهند و حتی برخی از خدمات آن‌ها برای کاربران خارج از کشور مسدود است!

چهارم، کسانی‌که می‌خواهند سرعت بیشتری را در ارتباط با سایت‌های داخلی تجربه کنند. در واقع از آنجایی که سرور اکثر سایت‌های بزرگ داخل کشور، در دیتاسنترهای ایران میزبانی می‌شود و از آنجایی که پهنای باند برای بسیاری از سرویس دهنده‌های خارجی محدود شده است، پس اگر شما از طریق وی پی ان ایرانی به این سایت‌ها متصل شوید، سرعت بهتر و پینگ پایین‌تری را تجربه خواهید کرد.

پنجم، کسانی که نیاز به یکی از سرویس‌های قبلی دارند و از طرفی به دنبال یک ارتباط ایمن و مطمئن برای این اتصال خودشان می‌گردد! فارسی وی‌پی‌ان از طریق برقراری یک ارتباط رمزنگاری شده از طریق سرورهای اختصاصی خودش که در چند دیتا سنتر بزرگ و مرکزی با بیشترین امنیت ممکن قرار داده است، پایداری و ایمنی اتصال شما را تضمین می‌کند.

برای استفاده از سرویس‌های فارسی وی پی ان می‌توانید هم به‌صورت رایگان و هم با خرید اشتراک به‌راحتی با داخل کشور ارتباط برقرار کنید و البته سرویس‌های پریمیوم، از سرعت و پایداری بیشتری برخوردار بوده و بدون تبلیغات برای شما نمایش داده می‌شود.