آیا می‌توان به VPN IRAN اعتماد کرد؟ | فارسی وی پی ان

آیا می‌توان به VPN IRAN اعتماد کرد؟

به طور معمول از یک وی پی ان توسط ایرانی‌ها برای فرار از تحریم‌ها و یا باز کردن برخی سایت‌های مسدود شده استفاده می‌شود و برای همین شاید شنیدن واژه وی پی ان ایرانی امر چندان معمولی نباشد.

در واقع یک VPN با آی‌پی ایران، تنها برای کسانی کاربرد دارد که خارج از کشور بوده و قصد دارند تا با تغییر آی‌پی خود، قادر به استفاده از خدمات داخل کشور شوند.

عملکرد یک وی پی ان بدین شکل است که با تغییر آی پی شخص، کاری می‌کند تا سایت میزبان وی را به عنوان فردی خارجی بشناسد. به طور مثال، سرویس گوگل آنالتیک برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و حال اگر فردی از ایران قصد اتصال به آن را داشته باشد، ناچار است تا با استفاده از یک وی‌پی‌ان خارجی و تغییر آی‌پی خودش، قادر به استفاده از خدمات گوگل آنالتیک شود.

مثلا شما آی‌پی خودتان را از یک فرد ایرانی به یک فرد آمریکایی، هلندی، آلمانی و... تبدیل می‌کنید و سرویس گوگل تصور می‌کند شما یک کاربر خارجی هستید و به همین خاطر به شما سرویس می‌دهد.

حال برای برخی از پلتفرم‌های داخلی مثل بسیاری از بانک‌ها، عکس این عمل صادق است! یعنی سایت‌ها چک می‌کنند که آیا فرد متصل شده ایرانی است یا از کشور دیگری وصل شده است، سپس بر اساس آن تصمیم می‌گیرند که به وی سرویس بدهند یا خیر! در اکثر مواقع، پاسخ به آی‌پی‌های خارجی منفی است حتی اگر آن فرد مشتری بانک باشد.

در این حالت تنها شما یک آپشن دارید و درست مانند زمانی که توسط یک سرویس خارجی تحریم شده‌اید، بایستی ناچارا آی‌پی خودتان را به یک فرد داخل ایران تغییر دهید. به‌طور معمول برای حالت اول، سرویس‌های بسیار زیاد و معروفی در سطح دنیا وجود دارد که با یک سرچ ساده، با ده‌ها اپلیکیشن و نرم‌افزار روبه‌رو خواهید شد اما برای تغییر آی‌پی به یک ایرانی، خدمات بسیار محدود و کم است!

چگونه آی‌‌پی خود را ایرانی کنیم؟

همان طور که گفتیم، سرویس‌های مرتبط با آی‌پی ایرانی بسیار کم و محدود هستند و از آنجایی که دیتای کاربران در این اتصالات اکثرا از گذرگاه‌های مالی و اقتصادی عبور می‌کند، پس انتخاب یک سرویس مطمئن، پایدار و ایمن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از طرفی بسیاری از این پلتفرم‌ها، خودشان از سرویس واسطه استفاده می‌کنند و حتی اپلیکیشن یا نرم‌افزار اختصاصی ندارند که همین امر باعث پایین آمدن امنیت و کیفیت خدمات‌شان می‌شود، پس باید در انتخاب چنین سرویسی بسیار دقت کرد.

برای این اتصال، ما فارسی وی پی ان را به شما معرفی می‌کنیم که جزو معدود سرویس‌هایی است که دارای اپلیکیشن و نرم‌افزار اختصاصی خودش بوده و همچین سرورهای آن نیز توسط تیم این مجموعه راه اندازی و اداره می‌شود.

در فارسی وی‌پی‌ان، علاوه بر سرعت اتصال مناسب و پایدار، هیچ دیتا و لاگی از کاربران ذخیره نمی‌شود و هر فرد می‌تواند با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی، آی‌پی خودش را از هر کجای این کره خاکی به یک فرد ایرانی تغییر دهد و از خدمات بانکی و مالی داخل کشور بهره ببرد.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن یا نرم‌افزار فارسی وی پی ان، اقدام به استفاده از آن نمایید و تجربه یک اتصال امن و پایدار را به‌راحتی تجربه کنید.